Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Medmänniskor

Publicerad 2009-11-23 15:48:57 i Expanding Reality,


...så heter boken av Stefan Einhorn jag köpte på flygplatsen i morse på väg till England. Den va riktigt bra och halva är redan läst! Skönt att vara "hemma" efter en helg på resande fot.

I fredags samlades vi och thai-lunchade sedan hade vi styrelsemöte till kvällen då jag begav mig till Radison Blu, tog hissen till 4:e våningen och minst sagt FÖRVÅNADE Rebecca och co! Deras miner va obetalbara! De var ju säkra på att jag var kvar i England och det var såkalrt inte helt naturligt att jag stod där i deras hotelldörr! :) De bjöd på lyxig middag och sedan var jag tvungen att bege mig mot kvällens nästa möte på Chalmers.

Sent i säng och tidigt upp sen var det full fart med stämmans öppnande, påverkanstorg och många diskussioner. Va riktigt trött i stämbanden på kvällen speciellt eftersom jag fick nöjet att sällskapa med Elin och co från Roslagen till middagen! Det va riktigt kul att ses, har ju massa att snacka om!

Söndagen inleddes med förhandlingar, vi blev en ny styrelse och eftermiddagen spenderade jag Olla och Daniel strosane i regnet på ett julemysigt Liseberg! När vi blev hungriga var det lagom tid att bege sig till hotellet där hela styrelsen och kanslipersonalen serverades en trerätters delikat avtackningsmiddag.

Idag var i princip årets enda dag då det inte var OK att försova sig. Vilket jag gjorde och vaknade med ett ryck en timme för sent när Helen ringe och frågade var jag var då de stod klara i lobbyn och väntade på mig. Hann dock till flygbussen i tid eftersom den gick 50 min senare än jag trott så det var ju egentligen inge fara. (Inte mer än att jag missade frukostbuféen och istället fick göra mig i ordning på SJ lounge!)

Det var väl i princip vad jag hade att förtälja för nu. Over´n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela