Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Mår som man förtjänar?

Publicerad 2009-11-06 19:34:57 i Expanding Reality,


Igår firade vi tentan och hade det riktigt trevligt hos knäppingborgarna innan vi drog vidare för att dansa natten lång. Idag gick jag upp halv två, fortfarande inte helt kurrant... Dock anser jag att hälften av symtomen är alkoholrelaterade och andra hälften är mini-svinsjukan.

Var hos Ola en sväng i eftermiddag, vi gick igenom lite inför c-uppsatsen och kollade på Kenyabilder. Det må ha varit ett stort äventyr, England är såklart väldigt "normalt" och civilicerat i jämförelse! Ännu ett resmål på platser-att-besöka-listan!

Ikväll blev det tacorullar och dokusåpan Ullared, vilken höjdarserie! Jag kommer verkligen att följa den, de är ju legender redan! Västkustens vinslöv! Nu slänger vi oss i soffan och kränger svenskt gott godis, äntligen!


 

Kommentarer

Postat av: Pär

Publicerad 2009-11-06 22:46:19

Ja annars är ju fyllesvin extra känsliga för baconfebern har jag hört.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela