Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Kontemplerar över tillvaron.

Publicerad 2009-11-01 22:44:37 i Expanding Reality,


...och försöker plugga allt ja kan och orkar och förmår såhär på systers födelsedag! Den första november är det, och Lilli fyller alltså 21 år idag, grattis! Familjen har haft kalas även idag och här har det regnat och vi har städat så att vår lya skiner fiint! Nu är det läggdags och imorgon praktik igen. Snart bär det av till Sverige!


Hurra hurra hurra!

 

Kommentarer

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-11-02 15:54:43

Hepps!

Jag känner inte henne, men ett grattis kan hon få i alla fall, GRATTIS!



Rättelse: Nu ser jag att det Är Linnie! Du skrev ju Lilli och jag kände inte igen henne på bilden :-O!



Grattis igen till Linnie!



Och till dig: Lycka till med studierna!



Mors bror Mange B

Postat av: Emms

Publicerad 2009-11-02 22:24:59

Tack morbror, haha du är ärlig iaf, jag säger inget till henne. Det var den äldsta bilden jag hade och den va bara 3 år... Over´n out!

Postat av: Lilli de Pilli

Publicerad 2009-11-03 20:56:05

Tack syster.

Jag är i alla fall glad att du valde en bra bild där jag är mig lik.

Fast den kanske stämmer bra överens med lördagkvällen för DEN va BRA FLIPPAD!



Trevlig resa. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela