Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

JA JA JA JA

Publicerad 2009-11-10 22:21:37 i Expanding Reality,


Tentan är klar och med det är terminens tre examinationer avklarade! Nu återstår bara en termin av denna sjuksköterskeutbildningen. Det känns lite tokigt hur fort tiden gått! Men jag ser verkligen fram emot att få börja jobba på riktigt med ett riktigt jobb (så jag såsmåningom kan börja bokc av min att göra lista...)!

Imorron har jag en hel dag bokad för shopping, ska bege mig mot Braintree (kul namn!) och gå på Freeport, hajja att jag trivs!? Innan dess ska jag inom QE2 och presentera mig inför nästa praktikplats, som ju är den sista!

Over´n out!

 

  

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-11-11 17:49:38

Vad du är duktig! Ibland önskar man att tiden stod lite still! Shoppa loss nu! Kram =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela