Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

I Sveriges största stad: Jätteborg

Publicerad 2009-11-20 11:00:41 i Expanding Reality,


Taxin kom i tid i morse, jag kunde vara helt lugn, chaffisen levererade mig tryggt till Stansted, vi lyfte mot Sverige och landade fint. Va så himla nervös för resan eftersom det varit så stormigt i veckan och vår förra flygning var rätt hoppig... Såklart var jag också orolig att glömma något jag borde ha med mig... (inte så kontigt med tanke på mina senaste bravader av glömska!) Skönt att vara på fast mark igen! Efter flygbussen tar jag nu igen mig en stund i SJ´s lounge på centralstationen innan det är dags för färd mot dagens styrelsemöte.
Ska bli kul att träffa styrelsen igen, det var längesen nu ju!

Ikväll hoppas jag kunna arrangera en liten surprise, håller tummarna att det klaffar bra! Bäst att spankulera ett varv och insupa den svenska luften (om än det är på västkusten...)!

Höres och synes!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-11-20 18:06:33

Trevlig trevlig..hoppas överraskningen lyckas...vi önskar dig en härlig helg i Sveriget. PUSS&KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela