Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

En dag i Bicester.

Publicerad 2009-11-14 21:15:48 i Expanding Reality,


Igårkväll firade vi Listeravslutet med några pints på Beehive, riktigt gott! Och idag ringde klockan ungefär samtidigt som jag var trött på att sova... jag fixade mig för att åka ut på nytt äventyr. Tåget körde till Bicester village via Loncon Kings Cross.

Själva outleten va rätt tradig, jag tycker de e kassa priser och pallar inte glutta en massa där då... Tog en meal deal på Tesco istället och åkte sen in till Convent Garden. Där är superfint med julebelysningen, nåt annat fint är min nya väska som jag ska ha när jag flyger till Göteborg nästa vecka, den är vit och fin!

Nu ska vi ha filmkväll med chirre & coca cola! Over´n out!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-11-14 22:22:21

Tjusig taske...Hoppas allt är bra med dig och kompis där borta.Nu är det snart dax för oss att rigga planer för vår resa, där du blir vårt stora stöd och guide. Puss&gull

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela