Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Då var det dags!

Publicerad 2009-11-25 17:03:19 i Expanding Reality,


Morsan ska strax fylla 50 och med det drar stora firarresan igång idag! Familjen är på kastrup, redo att borda planet. Fredde inväntar sin flight på Skavsta och jag ska just bege mig mot gatwick via Kings Cross.

Jag längtar så, det ska bli kul och de stannar ända tills på måndag! Vi kommer nog att hinna med mycket shopping, flera öl, massa kul och inte mindre än två musikaler!

Såklart är jag spänd av förväntan, har fixat så jag har med mig en stor blombukett, lite drinkar, och gottis när jag möter dem. Over´n out!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-11-25 17:57:59

Spännade dagar framför er! Ge Carina en STOR kram från oss på söndag! Ha kul! Hälsa alla kram Marie =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela