Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Att göra:

Publicerad 2009-11-08 17:17:26 i Expanding Reality,


Jag har samlat mina planer för vad jag vill göra någon gång framöver. Här är listan;

- åka på Transsibiriska järnvägen, kanske som min egen examenspresent för att varva ner efter tre år på universitetet och därefter äta sushi i Japan och gå på muren i Kina
- arbeta ett halvår med t.ex. läkare utan gränser i Afrika
- åka på FN-mission i Kosovo
- utbilda mig till ledare på Friskis, det verkar såå kul och är dessutom bra för hälsan
- gå scouternas kurs värdebaserat ledarskap
- semestra i Kenya, åka på safari i en nationalpark, bo vid klarblått hav och besöka BP´s grav
- göra en rundresa i amerika, en månad i vardera av nord och sydamerika.
- åka skidor på Riksgränsen
- vidareutbilda mig inom prehospitalomvårdnad, för att sen kunn arbeta på ambulansen
- lära mig spanska som jag kan använda i sydamerika
- semestra i Barcelona och San Sebastian
- gå danskurs i foxtrot

Ja ungefär så ser mina planer ut framöver, stort och smått... Jag har inte för avsikt att genomföra allt detta själv utan jag vill dela var och en av alla upplevelser med Fredrik. För att Fredrik är det bästa jag vet och han är en kanonkille! Futurum nobis est.
    

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-11-08 21:07:25

Oj vad det låter spännade! Hade ju varit kul o få uppleva så mycket! Visst är han go Fredde o det är du med! Kram =)

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-11-08 21:24:04

Det är kul när man inser hur mycket man har att vara glad över! Visst skall man uppleva det som är livet, dagen är början på framtiden. Carpe diem! Puss&Gull

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-11-09 06:49:30

Drömmar, men inga omöjliga för er! Take care!



Mors bror Mange B

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela