Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Syyyk!

Publicerad 2009-05-05 19:52:42 i En vanlig dag,



Ock ock ock, ojojoj, idag är det Helge-Ludvig som skriver. (Så sa befälen i lumpen om de som alltid va sjuka, det står för halt och lytt alltså blir H L så i bokstaveringsalfabetet...) Jag har väl inte direkt värsta sjukan men är krabbig och seg i huvudet, halsen smärtar och snoken rinner. Usch och fy. Tur det regnar så det känns befogat att sitta intte och uggla idag.

Har fått datagöra gjort iaf, skickat ännu en stipendieansökan och donat lite inför utbytet. Det blev lunch på kårhuset efter skolan och sen kockade jag h(EMMA)gjord potatis & pürjolöksoppa, gött för en sjukling! För övrigt är det chill här eftersom jag drar mig för att på allvar sätta fart på tentapluggandet.

Här kommer ett klipp som många påstår är tokkul...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela