Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Riga photosession

Publicerad 2009-05-26 23:20:37 i Festligaplaner,


Här kommer bildbevisen, äntligen!


    

Gruppfoto! På Skavsta fick alla varsitt info/presentationshäfte a' la Bauer. Vi åkte såklart på city tour med buss.


   

Jag & Bella på tur. Vi köpte en del drinkar mellan ölen, billigt och gott! Partybauer.


   

Johan, Nina & Fredde på Orange. Kuben var alltid med såklart...

   

Ljushuvud... Soldat bom i givakt vid slottsvakten, hon försökte instruera dem hur man marcherar preussiskt. Jag, Johan, Fredde & Lilli på marsh.

   

Jacke & Jonte på souvenirshopen. Upptäktsfärd genom stan. Linnéas favoritbild! Hon har för sig att jag lockas med sockervadden likt en hund eller nåt, som om jag aldrig sett ngt liknande innan, jo det ser rätt kul ut!

   

Stoffe provar ngt exotiskt. Systrarna Davidsson. "Gott med banan? Men jag ska inte säg vad du liknar...!"

   

I väntan på maaaat. Lettölen flödade. Bohnanzaspel!

   

Nina & Anna. Bella & spännis JohFo. Freddie & Krille.

   

Johan med leendet. Jakob & Jonathan tar sig en... På strandpromenad.  

   

Stoora stranden! JOhan tog ett dopp i Jormala. Havet spegla i dina ögon!

   

Turtels! Bauerbille. Trötter på hemväg.




Det var alltså det hele, såklart var det ballt! Over´n out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela