Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Lidelsen efter en tokbra kväll.

Publicerad 2009-05-17 16:21:37 i En vanlig dag,


Idag har jag nog slagit någon form av sömnrekord eftersom klockan hann bli halv tre innan jag steg ur sängen. Var egentligen inte extremt trött men effekterna efter en riktig höjdarkväll med ortoligt god öl satt i en stund. Men efter två alvedon började det arta sig... Att man aldrig lär sig!? Det var väldigt mycket folk och alla som ska till Riga, utom två, kul att lära känna medresenärerna! Vi avslutade på Palace med både kasedans (min & Freddes specialitet snart...) och mer normal klubbdans- dejligt. - Det är helt otroligt hur liten världen är, när vi skulle gå därifrån och en frågar: Är det inte Bauer? Jo, bara för att han hört skånsk dialekt kände han igen mig sedan lumpen, kul va litet land vi lever i!

Nu börjar den ölfyllda kroppen sona sitt straff och det är väl tid för plugg, men först lördagens photosession:


     

Hos Erics LILLA lya - Jag & Euurikk - Big fan of Arbrandt står det på deras tröjor!

        

Dans i vardagsrummet - Johfo & Hanna - Stoffe & Linnea

   

Troll-Bella & Tung-Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela