Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Det är pluggisch som gäller

Publicerad 2009-05-07 19:37:48 i En vanlig dag,


Imorgon är det en vecka till terminsexamination, idag har jag börjat komma igång, det känns helt ok så att säga. Tog mig ett varv runt strömmen i duggregn, herren är ju för go! Släpp allt på en gång så det blir överstökat!

Lista över vad jag vill bli när jag blir stor; gjord på högstadiet:

barnläkare i Afrika
jympaledare på Friskis
polis
brandman
personlig assistent
körledare/dirigent
ambulansförare
präst
artist
jobba i affär
scoutledare
psykolog
kurator
militär i bosnien


Här står inte samhällsvetare som var det program jag senare valde till gymnasiet, och här står inget om sjuksköterska... I och för sig är ungefär alla yrkeskategorier som finns nämnda. Kanske tur att jag inte försökte mig på en sån diger utbildningsperiod som alla de yrken tillsammans skulle genererat!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela