Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Kursen går upp och ner

Publicerad 2009-03-11 22:41:11 i En vanlig dag,



Har nu äntligen sålt Boliden, det tog sin lilla tid. Men med fyra raka dagar på börsen var det ett faktum. Det är ju inte alltid lätt att veta hur man ska pricka in rätt tid, det kändes i alla fall bra, även om jag gick bet några kronor. Boliden är ju för övrigt ganska bra att äga med tanke på utdelningen...

Jag vet iallafall hur vinsterna sedan starten ska investeras under våren. Det är kul att ha ett mål med sparandet, det motiverar bra!

Får se vad det blir härnäst, vad kan vara värt att satsa på såhär i uppgångens tider? Funderar på hur det ska gå med Swedbank? Först ska jag iallafall rådslå med far och höra vad han tycker.
På allmän begäran kommer här en bild på söt Nichlas, han har valt att vara med alldeles själv!




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-12 21:04:27

Cool sida Emma, jag gillar din stil. Gillar även din kompis stil. Jag är imponerad.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-12 23:38:21

haha, är det han som du är kontaktperson till? ;)/Jannica

Postat av: Nichlas

Publicerad 2009-03-13 22:46:37

Det var ju själva faaan emma... vaddå allmän begäran! a shit nu e det krig.. jag hoppas inte denna sida når många människor för då e jag rökt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela