Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Inga festligaplaner denna helgen.

Publicerad 2009-03-29 16:55:06 i En vanlig dag,




S
ådär då var helgens jobbepass slut, men det är ju inga riktiga jobbepass för det finns ingen betalning att få när man är student... Ikväll håller vi på med tvätt, jag ska träna och Fredde har lovat att ordna middag, jag gissar att han kommer att använda grillen- såklart!

Hoppas ni joinade earth hour igår, det va en halv miljon hushåll som gjorde det, verka lite lite för att de skulle bli en bra insats men det är ju alltid något! Här hemma stängde jag datorn iaf (!) kunde inte göra så mycket mer sedan eftersom jag var på sjukan och det är ju inte så popis att släcka där. Då blir de förvirrade tanterna (om möjligt) mer virriga!

Imorron blir det jobbevecka igen, på kvällen kommer Jan hit och hälsar på i förbifarten på väg mot Sthlm, det ska bli trevligt med rundvandring och middag. Kom förresten på att jag vill fira min födelsedag med en perfekt heldag i Sthlm, det hade passat SÅÅ bra! Håller tummarna för att vi kan få ihop ngt. Det är bara 19 dagar kvar!

Kul sida att shoppa på: www.kvd.se speciellt det militära överskottet, vem behöver inte 720 enmanskök för en överkomlig summa?! (Hehe, en Bauer kanske???!!!) :D


Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-03-29 18:53:30

Här hemma var det mörkt bara en massa värmeljus men det brukar jag ha som du vet. Vi höll mörkt hela kvällen en liten insatts iallafall! Ha det fint o hälsa Nils kram kram

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-03-30 22:45:51

Ha ha ha, det är väl klart...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela