Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Festligaplaner!

Publicerad 2009-03-14 17:15:02 i Festligaplaner,



D
å var stora städet klart, tom blommorna har fått sig en dusch och när de torkat ska även jag fixa mig efter dagens intensivpass på Frillan. Undrade verkligen vad i hela vida världen jag gjorde där!? Men det va rätt ball, man känner ju sig nästan atletisk...

Kanske att någon funderat över titeln festligaplaner.blogg.se?
- Det är inte så avancerat, idéen fick jag av mina kära systrar som skapat min personligalmanacka.se. På framsidan står det: Emms. festliga planer tvåtusen9 & bloggtiteln är ju självklar!


Kvällens festliga planer kan nog bestå i några glas vin med melodifestival i goda vänners lag, det låter väl ganska lugnt, egentligen är det en bra omskrining för festarmottot: fullast först vinner!


 


Denna låten är bäst till: städ och partaj och nynna på i Åre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela