Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Det har snöat hela dagen!

Publicerad 2009-03-27 18:57:24 i Festligaplaner,



Urk!
Det var mycket bättre när det var soliga dagar utan sån tråkig nederbörd- jag vill kunna cykla och va ute utan snö!

Snart kommer Eric & Mackan hit (nej Nichlas) på middag, det ska bli mysigt, vi har varit på Maxi och månadshandlat innan idag, det är bra då lånar Eric sin pappas bil och så åker vi och handlar upp hela CSN på en gång (grabbarna gör det iaf...!)!

Idag har jag haft ännu en fridag, skönt men det är ju inte direkt till att ligga på soffan- utan jag har gjort det mesta på examinationen i didaktik, hoppas den går hem! Skönt att jobba undan lite så vi kan hålla påsk sen i en hel vecka när Gun & Boris kommer och hämtar oss! För att va ledig måste man ju även fixa praktikdagarna så att nu ska ja ta en repa med sju dagar from imorron, helgen är ju räddad! ...de e bara att bita ihop, sen e de klart!

En annan dag ska jag berätta om hur det gick hos den akademiska koordinatorn. Klart slut, nu håller vi fredag, dags att blanda en drinkis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela