Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Daffodils!

Publicerad 2009-03-31 22:40:40 i En vanlig dag,





H
oppalong- som tiden går och rusar på! Nu är ytterligare två praktikdagar tillryggalagda, skönt, har varit på mottagningen och haft hand om provtagningar och cytostatikabehandlingar, spännande!

Ikväll var det roligt när vi skulle äta, Fredde ville ha fransk hotdag, och det gick ju bra tyckte jag- BARA vi hade fransk hotdogdressing som de ska va... Men ikke, så jag kilade ner på Coop och skulle firra det, det slutade med att vi efter en timme cyklat byn runt och varit i FEM (5) olika affärer UTAN resultat och dressing! (Men vi hittade iaf billig Proviva på Netto!) Så himla tokigt, det blev till sist stekt korv med mackisar a'la macaroni'n cheese med semla till efterrätt samtidigt som vi kollade superrullen Almost Famous. WoW! Sen hittade jag en äckel-silverfisk på toagolvet och när ja skulle ta upp och slänga den sprang den iväg så jag fick alltså ha ihjäl möget först, det är så rälit- jag hatar silverfiskarna!

Imorron ska jag vänta på min deklaration :) och på IPRED-lagen... :( och verkligen inte luras då blir jag lack! Imorron blir det även mer praktik men först måste vi få loss tummen och skriva på vår inlämning till på fredag. Huu va de rullar på! Förresten är det synd att Jarl Alfredius dog idag för han var bästa nyhetsankan som de sa på Aktuellt!

Jag är så typiskt trött och ska gå och kolavippen nu. Klart slut.



Intressant klipp; Idol på Bulgariska!

 





Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-04-01 12:53:06

Fy för silverfiskar men jag tror det är många med er som har det! Jag har oxå stött på en o annan här =( hoppas korven smakade iallafall! Kram Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela