Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

4,5 år

Publicerad 2009-03-11 12:01:23 i En ovanlig dag,



Ja, den 10 september 2004 träffades jag och Fredrik, dagar läggs till veckor, läggs till månader och till år... Det är inte klokt vad fort det går!

Idag försökte jag stiga upp med tuppen, eller i allafall samtidigt som Fredde skulle till skolan för att fortsätta tentaplugga. Tog ett uppfriskande varv runt strömmen och på hemvägen gick jag inom Netto och handlade lite av  varje så nu har jag satt lite färg i håret och startat projekt "vårlökar", har altlså tänkt plantera en liljeliknande sak, lite blandade fröer och försöka driva upp en pensé. Tiden får väl utvisa hur det går... nu kan jag iallafall inte klaga på att min sambo inte vattnar  blommorna, får sköta detta projektet själv!

Hoppas det snart kan bli vår även i detta landskapet, har full förståelse varför våra familjer och släkter beslutat sig för att leva och bo i Skåne under flera generationer.

1. Vintern är lagom lång och sen kommer våren på riktigt och direkt och inte massa snöbyar mitt i mars!
2. Detta youtubeklippet borde motivera ganska bra...




Nu ska det bli ett kvällspass på avd 4.

Kommentarer

Postat av: lillebror

Publicerad 2009-03-11 15:07:22

HAHA rolig låt det där!

Postat av: Marie

Publicerad 2009-03-11 19:09:55

ja tiden går ruskigt fort! Kul låt! Kram Marie

Postat av: Carina

Publicerad 2009-03-12 21:05:54

Typisk Linköpings gnäll...kul låt jag kör den om och om igen..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela