Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Vindalsö nästa.

Publicerad 2009-06-12 10:51:04 i Scouterna.,


Har fått aggera skolskjuts under morgonen eftersom mini har sin skolavslutning i Vä, tur man är uppe med tuppen! Så är då den ljusnande framtid här- än en gång när ett nytt gäng studenter ska fira sitt skolslut. Det va grejer det, vilken rolig dag det va att ta studenten! Och morsan spelade ihjäl Gerts studdesång! :) 

Nu ska jag köra till Vä igen snart, sedan får de lämna mig på tåget så att jag kan åka till Norpan och kolla till Mansionen och därefter åka vidare så jag kan ta båten ut till Vindalsö ikväll och träffa både vår egen och scoutrådets styrelse, hoppas på en dejlig helg i skärgården. Åter på söndag! Fira lugnt!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela