Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

MyggA.

Publicerad 2009-06-17 22:56:42 i En vanlig dag,


Det är hög tid att plocka fram myggstift/spray/ljus och allt som kan få dessa ettriga j*klar att hålla sig på avstånd. Invasionen har blommat ut fullständigt, nästan explosionsartat och de gör våra sommarkvällar till en pina. Visst är det väl charmigt?! :(

Igår var det ju dags för sommarens utflykt till Göran Karlssons varuhus, vi shoppade massa, bilen blev full och benen var till sist topptrötta. Förresten, det blev inga bilder från helgen eftersom det vart något totalt datorhaveri, precis som nu när jag precis för några minuter sen skrivit ett inlägg som bara försvann! Förresten måste jag också nämna att Bonanzakortleken går varm runt spelbordet, det blev ett patri ikväll också. Nu börjar även mor och far lära sig lite taktik, spännande att se var det bär, men Lilli är ännu obesegrad mästare..

Nu ska jag äntligen få sova ända tills jag vaknar, giddegott! Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela