Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Lata dagar & avklarade tentor.

Publicerad 2009-06-04 12:48:44 i En vanlig dag,



Det är härligt tt vara ledig, nu är jag alltså ledig på RIKTIGT eftersom jag fått tillbaka godkända tentaresultat som annars kunde grusat sommarplanerna genom omtentor!!! Hajja känslan, de är GODKÄNDA!!! Pär undrade förut om jag inte satsade högre än så, just godkänt betyg och han konstaterade att det nog var så eftersom ja pysslar med mycket annat samtidigt som skolan. I själva verket kan vi bara få just godkänt eller underkänt på det vi gör på utbildningen, och då räcker ju ett godkänt länge! :)

Idag sov jag först så länge jag bara kunde och sen har jag donat lite här hemmavid. Har fixat in lite blommor från trädgården, tvättat kläder och bilen. Ska väl ta en tur med Glofen nu, får se vart det bär, kanske på fika någonstans i Skåne?

Nu ska jag kolla in börsen före lunchen. Adios!



Ps. Det är synd om Roy & Roger som måste dela på en dator- de har ju en mac ihop...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela