Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Som tiden går!

Publicerad 2009-07-20 11:44:22 i En vanlig dag,


Det är några dagar sen sist nu, det går snabbt mellan varven. För tillfället håller jag på att preppa mitt regntäll inför inpregnering som i sin tur görs inför årets stundande sommarläger. På lördag börjar Flight 09 som lägret heter, det är på Hultet utanför Glimåkra och jag ska va juniorledare där! Redan på fredag beger jag mig dit med Fredde och Pär som ska prova lägerlivet över en natt.


I eftermiddag blir det jobb igen, men nu börjar snart nedräkningen inför vår lilla semester, det är bara 3 jobbeveckor kvar ju. Vart det bär när semestern startar är svårt att säga... Vi har ite olika funderingar, antagligen blir det nårot lite naturnära i Skånetrakten. Kanske dressin?




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela