Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

14th of July

Publicerad 2009-07-14 22:58:36 i En vanlig dag,


Idag är det frankrikes nationaldag, det är öven folkes namnsdag och Vicksans 33 års dag.

Vi har firat på flera sätt framförallt med en ledig dag och bussutfykt till Kiviksmarknad! Det är nog sommarens bästa tradition! Jag är fortfarande förvånad över att ja nu inhandlat ett par Clogs i kulören baby pink... trodde aldrig det skulel falla mig in, men de är faktikst super på många sätt och jag är helnöjd, men jag sla aldrig lämna gården iförd dem!  

Efter många långa gångar fula av knallar, damm och skåningar är vi alla rätt matta och belåtna. Det blev sillamackor även idag (Fredde fixade en burgare istället), karameller och lite annat lock som sig bör! Fick reda på en nyhet också, och jag måste säga att jag är lite besviken på  vår FAVORITLÅT; http://rapdasarmas.se/ Läs och begrunda, gör ditt statement...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela