Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Sen sist

Publicerad 2009-12-19 23:42:48 i En ovanlig dag,


Vi landade tryggt hemmavid igårkväll, dök rakt in i Eltjänsts firmajulfest, upp på stan senare, röja rundor fram till stängning, bort till BK köpa 10 burgare, hem och vila. Vi packade släpen på bilen och begav oss idag till Träne för att huga granis, granhuggarligan bestod av Emms, Pär, Fredde och Borre. Såklart slutfördes uppdraget med bravur och granen står på tork för att flytta in imorron.

Och för övrigt; Musikhjälpen rullar på, jag diggar den stort och hoppas många med mig är villiga att stödja en god sak! Klimat 09 är slut, tycker de 130 regeringscheferna är lite väl sega på att förhandla avtal och de borde snäppa upp sig till nästa gång, ty det börjar bli brått!

Nu; läggdags imorron kl 09.00 frukost före pulkautfärd! Adios!

Kommentarer

Postat av: Lilli de Pilli

Publicerad 2009-12-20 10:42:41

haha, det lät som en tuff kväll! Jag gissar att det är bra kvällar som slutar med 10 burare:) Hoppas det blev en fin gran. Pulkautfärd låter kalastrevligt. Själv preppar jag med riktigt stabbig gröt nu inför en heldag på berger, klarblåhimmel efter att det toksnöat flera dagar, det blir puder idag, med andra ord.

Ha en trevlig 4e advent och hälsa familjen. Vi hörs snart!

Puss å gull.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela