Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Off we go!

Publicerad 2009-12-09 12:21:00 i Expanding Reality,


Dagen är kommen, vi är packade och klara att resa hemåt Sverige. Lägenheten skiner blank och det känns allt lite pirrigt att komma tillbaka till Norrpan. Som jag nämnt förut har de tre månaderna här gått riktigt fort, jag har lärt mig massor, framförallt engelska, har spenderat gott om pengar och är nu nöjd och glad!

Ses på hemmaplan!


Linnéa, Jerry (vår bästa hjälpreda och koordinator, som blev glad över Kosta Boda skålen han fick som ett stort tack för allt han gjort för oss!) & jag.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-12-09 21:21:31

Borta bra men hemma bäst! Kram Marie =)

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-12-09 22:00:57

VÄLKOMMEN hem KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela