Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Nedräkning...

Publicerad 2009-12-14 22:04:13 i En vanlig dag,


Vi åker till skåne om 3 dagar! Och om 10 dagar är det julafton! Bäst av allt är nog att det är 15 dagar tills vi drar till ALPERNA! Den är 4 månader och 3 dagar till min födelsedag och ungefär 6 månader till examensdags! Och så är det 2 år och 16 dagar till mitt mandat i förbundsstyrelsen tar slut och 3 år och 15 dagar till huvudmannaskapet i Gustaf den V:s 90 års fond når sin ände...

- Där får man lite perspektiv på tillvaron, nåväl vi ska inte gå händelserna i förväg, imorron är det den 16 december och jag ska gå till skolan för att fortsätta skriva på vår c-uppsats!

Dagens tips: www.oioioi.se det är den bästa (skånska) julkalender jag vet!

Kommentarer

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-12-15 08:22:33

Du har då stenkoll på det mesta! -09 glöggen smakar fiiiiint!

Postat av: Marie

Publicerad 2009-12-15 12:03:19

Ja nu kommer ni snart! Ska bli så kul! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela