Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

London photosession

Publicerad 2009-12-01 22:34:30 i Expanding Reality,


Här kommer några av bildbevisen från helgen! Inser nu när jag bläddrar bland bilderna att det inte är så många traditionella vybilder... Tror mor och Linnéa har ett mer varierat arkiv i sina kameror. Och min blå kamera ska passa sig för snart åker den i *** ja jag vet inte var den åker om bilderna inte skärps snart (bokstavligt talat!). ...eller så är det bara crap bakom knapparna... Men det vill jag inte tro! Nåväl, hoppas det syns hur bra helgen varit?!


På Brittish Museum


På väg mot Tate modern via Milleniebron med S:t Pauls Cathedral i bakgrunden


Jubilaren som just fyllt 50 & far som inte precis fyllt år utan strax fyller 52


Two of the triplets... De frågade i en affär om vi var trillingar, hur ska man tolka det? Ser jag ut som 15 eller Amanda som 23?


Hyde Park, på väg till Winter Wonderland


På väg hem en sen och lycklig kväll, vet bara att vi är på en buss och det är inte 137 för den kom aldrig!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-12-03 18:08:30

So nice it was. Ja det var verkligen en härlig resa ....toppen toppen hade ni ordnat allt och du hade gjort lite extra med schema, presenter kort, banderoller, ballonger och annat för att få en riktig hyllnings känsla. Jag uppskattade ert engagemang i den känslan och allt ni förmedlade på min födelsedag och på hela resan. STORT TACK till Er ALLA mina älsklingar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela