Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Honey I´m hoooome!

Publicerad 2009-12-10 22:29:29 i En vanlig dag,


På flygplatsen möttes vi av Fredrik som stod där strålande glad! Jag är också glad, att vara hemma igen, det är skönt och så härligt att gå rundor och kolla på vårt fina hem! Det är ljustakar och stjärnor i fönstren, det ser så mysigt ut!

Att landa hemma innebar en minst sagt rafflande start när jag försov mig och uppenbarligen har punka på cyllen, sedan fort iväg till handledarträff, två inspirerande timmar med tips och trix för vårt uppsatsarbete. Sen knallade jag och Ola hem och har skrivit så tangenterna nästan glödde! När vi va helt slut i huvet va det tid att avvekla verksamheten för idag, jag (nej Fredde tog över) lagade köttebullar och päror och nu är det läggdas efter tv och glassamys i soffan! Hajja att det är dejligt att va hemma! :)


Fick blommor av världens bästa Fredrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela