Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Dagen i siffror

Publicerad 2009-12-06 01:40:24 i Expanding Reality,



7.42 vaknade jag i morse, vid lunch landade vi alla sen i London
8 278 251 personer bor i staden ifråga
50.000 lojala världsmedborgare marcherade under dagen för klimatet genom London via Trafalgar och Westminister.
25 pund kostade bussightseeingbiljetten som var totalt värdelös då vägarna va avstängda och bussarna stod stilla på grund av protestanterna
180 minuter tog mina refunding-resor då jag försökte få tillbaka mina avlurade pengar
0 pund är vad jag fått tilllbaka!
0 bilar fick traffikera Oxford- och Regentstreet till förmån för fotgängarnas julshopping
25 pund tjänades sedan när varken stl S eller M passade i min tilltänkta vaxhatt
10 var busslinjen vi tog tillbaka till King´s Cross efter middag på Pizza Hut
1 rom å cola senare är det nu tid för läggdags
3.30 åker våra gäster till flyget för att lyfta hemåt!


Jonis, Hanna & Natalia


3 gäster, 1 klocka och 1 roomie


1 nöjd shopper

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela