Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Believe it or not!

Publicerad 2009-12-07 21:38:38 i Expanding Reality,


Har precis kommit hem från London sista gången (detta året åtminstone), nu återstår det bara att få ihop väskan och laborera med vikten så att den passerar i kontrollen och kan lastas ombord på planet på onsdag!

Dagen i London var kalasbra och det förvånar mig, London är en stad som förvånar, så många dagar som jag nu varit där och gått rundor och rest runder över och under marken, så hittade jag även idag NYA vägar, affärer och kvarter! Visst är det helt otroligt?! Dagens roligaste var David & Goliat, dagens köp var på Girl guides of UK-shoppen, dagens aha var när bussen körde förbi puben med "mathissen" där vi va på fars 50-årsresa, dagens trängsel var på oxford cirkus station, dagens middag serverades av Wtherspoons enormt prisvärda kök slutligen lär dagens citat vara: when a man is tired of London he is tired of life- Samuel Johnson, författare.

Dagens länktips går till morbrors finurliga titel på nya kokboken- me like! http://tryffe.se/blogg/?p=4477#comment-6565



Kommentarer

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-12-08 10:36:34

Ha ha ha, den var så finurlig att jag inte fattade den själv först ;-)!



Tack för receptet och tipset :-D!!



Mors Bror Mange B

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela