Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Rassel rassel.

Publicerad 2009-08-24 23:44:08 i En ovanlig dag,



Nu märkte ni att det rasslat till lite på bloggarfronten, det har ju varit ekande tomt men tiden har gått presis så snabbt som den alltid gör när man har roligt nu är det typ kompenserat känner jag...

- Vad som mer hänt sen sist är att jag avslutat sommarjobbet på CSK. Och med lite tur kanske man får komma tillbaka nästa sommar, det var en bra arbetsplats så det hade varit kul att få jobba där igen och då som syrra på riktigt!

- Vi hade en hejdundrans kräftaskiva i Åhus för några veckor sen, trevligt och muntert var det, fullt upp och goa krabbor såklart. Har ingen vidare pejl på om det finns bildbevis men jag antar att de ligger någonstans i mapparna... 

- Ja å Freddie har även varit en dagstripp i Ystad och strosat, shoppat konstdullefåglar som vi sedan glömde på bussens hatthylla och Lilli jagade efter... TAK TAK!

- Självklart blev det även sedvanligt poolparty i Fjälkestad, kalasbra väder, go mad å gott bad. Fredde missade taxin hem, jag var sådärglad på honom, han hajjade väl inte direkt själv att han missat taxin... :P Morbror och kusse har en del bilder på fejjan att beskåda för den som önskar.

- I helgen var jag på förbundsstyrelsemöte i Sthlm för att producera handlingar till årets förbundsstämma, mycket paragrafer i luften men det ska nog bli bra till slut!


N
u är det läggdags, min vän har somnat i soffan så jag ska leda honom upp för trappan till vår bäddsoffa så att vi kan åka hem och sova i egna sängen imorron!

Over´n out!



Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-08-25 07:56:04

Ja sommaren går fort, men ni har ju hunnit med en del! Kul har det varit! Kram =)

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-08-25 08:21:22

Kul att se att du är tillbaka :-D! Nu ser vi fram mot hösten och engelska bloggar!

Postat av: Emms

Publicerad 2009-08-25 21:33:13

Jag kan inte engelska, det är ju därför jag ska iväg... men något bloggande om Änglandet ska de nock allt bli, den som lever väntar vidare ett tag till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela