Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Mot Scoutforum.

Publicerad 2009-08-28 14:27:08 i Scouterna.,


Hoppalong, helgen kommer att tillbringas i sköna gröna Rinkaby där evenemanget Scoutforum går av staplen. Det är egentligen flera möten i ett eftersom det är många grupper som har träff ex Head of contingentgruppen, vi i Svenska scoutförbundet, BP Fellows och Scouterna. Det blir gott om folk, 700 till middagen imorgonkväll!

Jag ska strax bege mig mot tåget med väskan packad än en gång, ska inom Kulltorpet, äta, dona med lite grejer, ex. prova en potentiell klänning till bröllopet. I morse va jag först på åderlåtning som Fredde kallar det (lämna blod) och sedan shoppade jag festskor, kalasbra. Och så hann jag inom skolan och tackade formellt JA till att läsa vid univ of Hertfordshire!

Over´n out nu ska jag och the back pearl åka tåg!

Scoutforum 2009



Kommentarer

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-08-29 08:44:56

Grattis till det där om skolan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela