Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Emms trivs.

Publicerad 2009-08-26 19:23:53 i Expanding Reality,



Fy sjutton vad jag trivs i vår lägenhet! Det var härligt att komma HEM och va gott jag sovit i natt! Snacka home sweet home. Under dagen har vi varit runt och shoppat mat mm, ikväll blev det favoriträtten med tacorullar och sen tar vi nog en sittning på Bishops uteservering. Efter allt regn kom nu solsken, gott! Förresten igår när vi kom hem låg där en hel del post innanför dörren, inte nog med att det va spännande att öppna allt, där låg även en avi från DHLexpress! Fyy va spännande, jag som inte väntade på paket!!! Avsändaren va universitetet i England och jag ringde och donade så att vi fick hämta idag- ett BREV, med bara info om skolan! Lite besviken men jeje de blir väl kul läsning ikväll!?

I morse gick jag i DATORKÖPARTANKAR, vi va på Media Markt och kollade in lite olika maskiner, sen va ja hemma och kollade till dem i (gamla) datorn och nu i eftermiddag har jag helt sonika köpt en NY dator! Såhär tre½ år efter förra datorköpet... känns som en rätt lagom tid för uppdatering, speciellt eftersom den nya fiina är suupertunn och har alla faciliteter man behöver! Nu har jag en dator perfekt för englandsresa! (...men halva datorn är Pärs det ska jag inte glömma!)

Wihoo såhär ser den ut, the black pearl:

Asus Eee PC 1008HA asus-eee-pc-1000he-black-netbook_2

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela