Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Tidiga påskharen.

Publicerad 2009-04-06 20:22:56 i En vanlig dag,



Östgöta påskharen har varit här redan igår! Ja det var ju lite tidigt, men jag anar att han har fullt upp för att hinna igenom hela sverige fram till på lördag! Fredrik fick rusa på stora påskjakten och hittade ägget i FRYSEN, inte så konstigt för det var Ben & Jerrys nya som kläcktes... Oh så gott! Idag fick jag vara påskharens bud och cykla till Nina med ett gotte ägg, hoppas hon blir glad för det!

För övrigt känner jag mig ganska sleten, det går verkligen i ett med praktik, skoljobb, och sånt vanligt hemmapyssel. Inför påsken har Fredrik byggt ett schema över hela helgen med timplanering i excell, shit vilket pyssel! Förhoppningsvis klaffar det mesta och vi hinner träffa alla vi vill! Sen är det bara två veckor till, sen ska det äntligen bli tid för vila.

Hepp, imorron kommer Gun & Boris hit från Sala, då ska vi sightsea runt på stan och hitta på något kul!

Over n' out.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-04-06 20:44:55

Ja det brukar vara full späckat för er när ni är här i Skåne. Många som vill se en glimt av er ses snart ska blir jätte kul!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela