Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Majblomman

Publicerad 2009-04-21 20:18:52 i En vanlig dag,



Idag går säljstarten av 2009 års majblomma! De e bar å köp!

I
går kom jobbeschemat som ett brev på posten.. Det gick väl sådär kan man säga, tre av fyra helger som var inbokade är de jag inte kan jobba, så typiskt tajmat. Jeje får väl slå dem en signal i Skaune imorron igen. För övrigt är de mest sletet här uppe, trött som tusan, bäst att krypa till kojs, i övermogon fyller honey år, det ska bli spännande! På tal om det har jag lovat att laga en laxmiddag då, och på tal om det kom jag på att familjen nämt att morbror samlar recept för en kokebok av något slag. Vill han ha några väl valda klassiker månne? Kanske är den redan klar? Eller jobbar han som en Bauer, med flera projekt i luften... På tal om flera projekt sitter här en annan Bauer med flera projekt, en del blir ordentligt akterseglade men jag har verkligen för avsikt att ta tag i det mesta till helgen både vad gäller ekonomi, scoutande, skoltjofräs och englandsresa... Huu det är nåt på gånga ständigt!

M
ed detta kan man konstatera att sommaren närmar sig med stormsteg, funderar för fullt på hur jag ska göra för att firra Beach 09...?











www.majblomman.se

Kommentarer

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-04-22 17:55:46

Emms! Tyvärr är det för många projekt i luften... MEN boken håller på att ta form, varje dag så lägger jag en timme på den, men allt skall klaffa! Flera stora författare har lovat att komma ut, men det har dröjt :-D...



Hör av dig angående bloggproblemen



Mors Bror Magnus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela