Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Klinisk kemi.

Publicerad 2009-04-03 18:54:53 i Expanding Reality,




Idag har jag varit och studiebesökt kliniskt kemi på sjukhuset, det är där man fixar svar på alla blodprover och annat man lämnar in. Viken verksamhet, väldigt spännande att se och så mycket maskiner och apparater och celler som är i omlopp! Cafeterian hade rea på kulglass, så passande, så jag cyklade såklart hemåt med en glass och tillika romrussinkletande glass över mig.

Nu kommer alldeles snart kvällens midddagsgäster, det är lite som i "halv åtta hos mg"! Ikväll blir det klüftpäror med tatteziki och nåt spännande kött som gästerna har med sig! Välkomna nu- jag börjar bli hungrig och har redan nallat av förtugget (crostinisar)!



Såhär såg det här för en vecka sen:


    



Och för två veckor sen:

   




Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-04-04 08:57:44

Fina bilder =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela