Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Jan Fredrik Harald 23 år

Publicerad 2009-04-23 20:42:52 i Festligaplaner,



Nu firar vi igen! Upp tidigt i morse men inte någon frukost på sängen, eftersom den gode Fredrik inte diggar att äta i sängen med smulor och allt vad det innebär... Efter uppvakningen stod alltså bordet dukat med bleksvagt kaffe eftersom filtret vikit sig...

Vidare startades sista dagen på ambulansen, vi fick en blagig förmiddag med bara ett larm och sedan blev det lugnt igen och fortsatt lugnt och mer lungt TILLS precis i den stund jag sa, "Tack för mig nu går jag hem" - som ett brev på posten ropade SOSalarm ut: nio hundra elva, prio ett, medvetslös man. Jag släppte min väska och sprang för glatta livet! Jag skulle få åka på en sista larmrunda! -Som student är det ett mycket bra läge, även om aldrig någon civil initialt skulle se det så..!

Nu cyllar vi in till stan och bänkar oss för enfödelsedagsöl på Freddies favvoställe, såklart har han själv valt på sin egen dag! För alla fyller vi väl år just idag!?





Grattis som fan!


Ps. I paketerna låg det: 4 harry Bosch deckare, en resa till Riga, en Björn Örn piké, en LOGG-randigstickad tröja och ett Antikrundanspel!




Kommentarer

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-04-23 21:46:07

Grattis Freddan! Jag vet ju inte om du läser din blogg eftersom det inte finns nya inlägg där! Grattis i alla fall, om än lite sent ;-)!!!!



Mange B, morbror till vissa

Postat av: Marie

Publicerad 2009-04-24 06:09:11

Kul att åka ambulans!! Hoppas kvällen var riktigt bra! Kram Marie

Postat av: Emms

Publicerad 2009-04-24 12:52:14

Hälsningen är framförd! Kvällen blev bra och blandad med mycket öl av olika sorter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela