Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Födelsedagsvaka!

Publicerad 2009-04-16 18:45:32 i Festligaplaner,



I
dag är det den 16:e april, dagen före den 17:e april! Snart kommer gästerna för det ska bli tårtkalas med födelsedagsfika! Jag älskar att fylla år! Är t.o.m ganska pigg efter att ha gjort sista VFU dagen på ett nattapass, det var rätt mysigt och jag va inte alls så trött som jag trott. Väldigt speciellt att va uppe när alla sover och så kommer man hem och lägger sig när alla kör till jobbet. Haha det är en tokig värld! Men nu är vi i allafall kalasladdade!

V
i har bakat muffins, havrekakor, kokoskakor, negerbullar och prinsesstårta såklart! Bordet är dukat, det är som ett redit kafferep!

  
  
Före... 


           

Senare... Gissa vem som älskar kalas!?



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-16 21:21:46

Då får jag grattinera idag då, för jag glömmer det nog imorrn :-)!



Grattis



Marbror Mange

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-04-16 21:22:28

Då får jag grattinera idag då, för jag glömmer det nog imorrn :-)!



Grattis



Marbror Mange

Postat av: Marie

Publicerad 2009-04-17 06:07:00

Grattis på din födelsedag hoppas ni får roligt idag!! Kramar från oss i Fjälkinge =)

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-04-17 06:43:29

Nix, jag kom IHÅG!!!! Grattis Emms!

Mittenbiden känner jag igen, du gillar detta :-D!



Mange B - Din Morbror på Qvarna

Postat av: morfar o Ulla-Britt

Publicerad 2009-04-17 14:44:56

Våra hjärtligaste gratulationer på födelsedagen. Hoppas ni haft det trevligt i Stockholm och att det är en fin födelsedag. Det blir väl kalas i kväll. fårstår vi. Det är första gången jag skriver på en sån här blogg, men jag hoppas det går fram. Här är det bara bra, med solsken från en blå himmel. Ha det så bra, båda två! Morfar o Ulla-Britt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela