Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Åka ambulans!

Publicerad 2009-04-20 20:33:17 i En vanlig dag,



Wihoooo, idag har dagen spenderats tillsammans med ambulanskillarna här i stan. Vilken grej, jag gillar det skarpt! Vi åkte på fyra utryckningar av blandade slag och jag fick prova flera moment bland annat HLR- IRL för första gången! Tror jag hittat vad jag vill sikta på att arbeta med..!

Nu ska jag och Freddie spela en av mina födelsedagspresenter; Blokusspelet, och här nedan kommer ett så roligt klipp, helt otroligt! Det är verkligen sommarkänsla i det, speciellt bra är känslan här i Norrpan där vi även lyssnar på Tippenbandet vart vi kör och Fredde youtubear Tippenklipp från sommaren 93!







Klart slut från bil nine one one!

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2009-04-20 23:40:10

Simma inte för långt, för då syns du inte! :D hilarious!

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-04-21 07:10:37

Ha ha ha, det får mig osökt att tänka på någon du känner :-D!

Postat av: Systeryster

Publicerad 2009-04-21 19:23:34

Haha, det är så kul att läsa! Speciellt om tippen och när du räknade upp alla bakverk, du vet hur kul jag tycker att det är. Och jag har också åkt ambulans :) fast med amanda till sjukan nu när hon slog i huvudet när vi stod på skier. Har paketen kommit fram? Vi ses snart. Jag saknar dig... lite... ibland. Puss

Postat av: Mange B

Publicerad 2009-04-21 20:50:13

Va??? Vilka bak värk, vem har ont i rumpan????

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela